Wykonujemy kompleksową naprawę systemu EPE elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Opel i inne.

W zakresie naprawy jest: Demontaż i montaż wspomagania, naprawa modułu, kalibracja.

Koszt nowego układu to 5000 do 8000 zł Nasza usługa to 1/5 ceny Na usługę udzielamy gwarancji.

Niepokojące objawy:

  • Brak wspomagania kierownicy.
  • Kontrolka awarii układu kierowniczego.
  • Hałas podczas obracania kierownicą.

Możliwe przyczyny:

  • Nieprawidłowe zasilanie układu.
  • Uszkodzony układ elektroniczny.

 

Demontaż zapieczonego wtryskiwacza

Demontaż zapieczonych wtryskiwaczy paliwa.

Wtryskiwacze paliwa w nowoczesnych silnikach,  wymagają szczególnej dbałości podczas wymiany czy naprawy. Oferujemy demontaż zapieczonych wtryskiwaczy,  w silnikach wysokoprężnych ( ZS). Gniazdo wtryskiwacza ma znaczną długość, zatem jedyną metodą demontażu wtryskiwacza jest pokonanie siły, z jaką nagar lub korozja blokuje przesunięcie wtryskiwacza.
Do tego celu używamy narzędzi o napędzie hydraulicznym 20t. dedykowanych do konkretnych modeli silników. Eliminujemy w ten sposób ryzyko uszkodzenia pokrywy zaworów, głowicy i innych elementów składowych silnika. Redukujemy także do minimum ryzyko uszkodzenia samego wtryskiwacza.

Demontaż zapieczonego wtryskiwacza

  • Demontaż zapieczonego wtryskiwacza.
  • Frezowanie gniazda.
  • Montaż odpowiedniego uszczelnienia.
  • Kodowanie wtryskiwacza do centrali ECU.
  • Pokrycie wtryskiwacza pastą.

 

Dodatkowo oferujemy wykręcenie urwanej śruby wtryskiwacza.

  • Frezowanie urwanej śruby lub szpilki.
  • Naprawa , odtworzenie gwintu.
  • Montaż nowej śruby.

Naprawa sterownika ABS – ESP – TCS

Taka kontrolka świadczy o usterce ABS – ESP -TCS  abs2      asr1     abs  Nie lekceważ problemu, szybka i profesjonalna naprawa w naszym warsztacie uchroni cię przed znacznie droższymi naprawami w przyszłości.

 

ABS – Antilock Breaking System

Układ przeciw blokujący hamulców; elektroniczny system bezpieczeństwa zapobiegający blokowaniu się kół pojazdu podczas manewrów gwałtownego hamowania. Istota działania systemu ABS polega na optymalnym i nieustannym zapewnieniu kołom kontaktu z nawierzchnią drogi w celu zapewnienia autu jak najlepszej trakcji. Koła samochodu pozbawionego ABS-u w momencie nagłego hamowania ulegały zblokowaniu, co skutkowało brakiem sterowalności pojazdu (zblokowane koła przednie nie były w stanie przenosić na jezdnię instrukcji płynących z koła kierownicy). Rozwiązaniem było hamowanie pulsacyjne (trudne w realizacji w sytuacji stresowej). System ABS rozwiązał problem – sprawił, że podczas nagłego hamowania koła nie ulegają zblokowaniu, a co za tym idzie, kierujący może zmieniać tor ruchu pojazdu (tym samym jest w stanie jednocześnie hamować i omijać przeszkodę).

ESP – Electronic Stability Program

Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy; element wyposażenia wielu samochodów, który w razie potrzeby potrafi wyprowadzić auto z poślizgu. System działa w oparciu o liczne czujniki zamontowane w pojeździe, m.in. czujniki ABS, czujniki przyspieszenia poprzecznego i kątowego, czujnik skrętu kierownicy. Pozyskane przez centralną jednostkę systemu ESP informacje poddawane są analizie, która określa czy pojazd utrzymuje się na zadanym torze ruchu. Gdy analiza wykaże nadsterowność lub podsterowność, odpowiedni sygnał z jednostki centralnej układu przyhamowuje właściwe koło celem przywrócenia auta na właściwy tor ruchu. Układ ESP pozwala nieco oszukać prawa fizyki – kierowca, który wejdzie w łuk ze zbyt dużą prędkością, dzięki układowi ESP ma szansę nie stracić panowania nad pojazdem. Jednak, gdy prędkość wyjściowa pojazdu na łuku jest zbyt duża, nawet ingerencja systemu ESP nie uchroni przed utratą panowania nad samochodem.

TCS – Traction Control System

Układ kontroli trakcji zapobiegający utracie przyczepności kół napędowych podczas ruszania i przyspieszania na nawierzchni o ograniczonej przyczepności (śnieg, lód, błoto pośniegowe, piasek)


Naprawa sterownika AirBag – SRS

Taka kontrolka świadczy o usterce układu bezpieczeństwa AirBag – SRS   asr      air bag Nie lekceważ problemu, szybka i profesjonalna naprawa w naszym warsztacie uchroni cię przed groźnymi obrażeniami w skutek niesprawnego układu bezpieczeństwa.

 

Airbag

Poduszka powietrzna (gazowa); jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy, element wyposażenia samochodu z zakresu bezpieczeństwa; poduszka powietrzna ma postać miękkiego worka napełnianego gazem w momencie uderzenia auta w przeszkodę. Podstawowe zadanie poduszki powietrznej, w zależności od jej rodzaju (czołowe, boczne, kurtynowe, kolanowe) to ochrona głowy i innych części ciała przed urazami wynikającymi z uderzenia w twarde elementy samochodu. Współczesne poduszki powietrzne aktywowane są za pomocą czujników przyspieszeń, a ich napełnianie sterowane jest za pomocą pirotechnicznego generatora gazu i elektronicznych elementów kontrolni – wykonawczych.

SRS – Supplemental Restraint System

Uzupełniający system bezpieczeństwa biernego, składający się z poduszek powietrznych oraz napinaczy pasów bezpieczeństwa.

 

Centrum Hamulcowe

Kompleksowy serwis układu hamulcowego.

Płyn hamulcowy jest pierwszym o który powinieneś zadbać w swoim aucie.

  Podczas naciskania  na pedał hamulca przenoszą ciśnienie hydrauliczne do układu hamulcowego. Powstaje wtedy wysoka temperatura i w ekstremalnym przypadku płyn może się zagotować. Wtedy jest już jednak za późno. Powstają bowiem pęcherzyki pary, które mogą być ściskane. Impulsy hamowania trafiają więc w próżnię, pedał hamulca opada do podłogi, a pojazd nie zatrzymuje się tak szybko, jak tego chcemy.ATE plyn
Dlatego należy regularnie sprawdzać płyn hamulcowy. Jeśli rzeczywista zmierzona temperatura wrzenia w zbiorniku jest niższa, niż 180°C, płyn należy wymienić. A poza tym: niezależne badania (np. KÜS) wykazały, że na 10 pojazdów 7 wymaga wymiany płynu hamulcowego.


Wychodząc naprzeciw oczekiwaną naszych klientów, uruchomiliśmy specjalny program promocyjny.

   Bezpłatna kontrola jakości płynu hamulcowego, wykonana przyrządem  BFT320P.   Bez tytułu
Przy użyciu, specjalistycznego urządzenia  pomiarowego, precyzyjne ustalimy punktu wrzenia płynu na bazie glikolu, szybko i z laboratoryjną dokładnością. Dokumentowanie wyników pomiaru za pomocą drukarki.

 

 


 

Dynamiczna wymiana płynu hamulcowego lub odpowietrzanie układu hamulcowego dzisiejszych samochodów z elektronicznymi systemami hamowania, jak również płyny hamulcowe o niskiej lepkości wymagają nowoczesnych narzędzi serwisowych. Profesjonalna wymiana płynu hamulcowego obejmuje czyszczenie zbiornika wyrównawczego, płukanie pompy ABS i innych elementów układu.

photo-a8e6b9c5-eb09-41d8-81d4-784ed04f6b34-for_zoom

W tym celu stary i zanieczyszczony płyn hamulcowy zostaje odessany ze zbiornika wyrównawczego. Innowacyjna technologia „Elektronicznej regulacji ciśnienia” z zadanymi poziomami ciśnienia wg wytycznych producentów aut oraz zintegrowany zespół odciągania zużytego płynu hamulcowego sprawiają, że jest to jedyna skuteczna metoda. Urządzenie  ATE FB 30 SR  to gwarancja profesjonalnej i skutecznej wymiany płynu.

 

Opony to jedyny element, który zapewnia kontakt samochodu z nawierzchnią. Aby zapewnić
bezpieczeństwo, muszą one być odpowiednio zamontowane i serwisowane. Warto korzystać z usług warsztatów oponiarskich, które odpowiednio zadbają o Twoje opony. Oprócz wiedzy, doświadczenia ważnym a nawet najważniejszym elementem są narzędzia. A nasz zakład to
doświadczenie i wysokie kwalifikacje. Nowoczesne urządzenia diagnostyczne, kontrolno – pomiarowe
to pewna i dokładna obsługa twojego koła.

Pracujemy na urządzeniach firmy UNI-TROL

  • Nowoczesna i bardzo precyzyjna wyważarka z pomiarem bicia koła / felgi, USG.
    Pomiar uszkodzeń felgi, opony lub całego koła. Badanie ma na celu zlokalizowanie np. wybrzuszeń badanego elementu.
  • Obsługa pojazdów osobowych i dostawczych.
    Obsługujemy koła do 30 cali.
  • Obsługa kół od 10 do 30 cali.
    Koła pojazdów terenowych, dostawczych itp.
  • Ukryty ciężarek  ALU.
    W celu estetyki koła chowamy ciężarki za ramionami felgi.
  • Ochrona felgi podczas obsługi.
    Podczas demontażu lub montażu opony nie używamy łyżki, minimalizujemy ryzyko uszkodzenia felgi.
  • Koła motocyklowe.
    Obsługujemy koła szprychowe, aluminiowe itp.
  • Felgi nieprzelotowe.
    Brak demontowanego dekielka ( logo auta) w centralnym   polu felgi.
  • Run On Flat oraz PAX
    Wzmocniona konstrukcja  w ściankach bocznych znajduje się gumowa wkładka, która amortyzuje utratę ciśnienia. Ponadto, wzmocniona jest również stopka opony, która silnie przylega do felgi. Całość budowy sprawia, że sam moment utraty ciśnienia jest praktycznie niewyczuwalny dla kierowcy. Stąd przy tego typu rozwiązaniu, konieczne jest, by samochód wyposażony był w czujniki pomiaru ciśnienia TPMS.
  • Optymalizacja koła
    Optymalizacja jest to test kontrolny koła, umożliwiający takie ustawienie względem siebie opony, obręczy (felgi), aby niewyważenie pochodzące od obręczy znosiło sie z niewyważeniem pochodzącym od opony. Dzięki temu do wyważenia koła potrzebne będą mniejsze ciężarki. Niewyważenia opony i obręczy mierzone są w podwójnym cyklu pomiarowym, a wynik pomiarów uwzględnia jednocześnie obie płaszczyzny korekcji koła.
  • Obsługa TPMS
    Odpowiednie urzadzenia kontrolne, prtecyzyjna bezłyżkowa montazownica, wiedza oraz dokładność to  zabezpieczenie przez przypadkowym uszkodzeniem czujnika.

 

Serwis ogumienia CITO

Montażownica Uni-Trol AUTOMAT  to minimalizacja uszkodzenia felgi. Obsługa kół od 10 do 30 cali

Wyważarka Uni-Trol – 3205 P przeznaczona jest do dynamicznego wyważania kół samochodów osobowych i dostawczych.

 

Serwis ogumienia CITO

SPRAWDŹ PROMOCJĘ NA SEZONOWĄ WYMIANĘ OPON

Zobacz film:

 

  TPMSTPMS

Posiadamy urządzenia do obsługi czujników ciśnienia w oponach.

1) Diagnoza czujnika
Urządzenie skanuje czujnik w celu pozyskania informacji takich jak: ID, aktualne ciśnienie, na jakiej częstotliwości pracuje dany sensor, temperaturę wewnątrz opony oraz stan baterii. (Nie wszystkie oryginalne czujniki pokazują stan baterii oraz temperaturę wewnątrz opony)

2) Nowy czujnik – kopiowanie i duplikowanie w sposób automatyczny

3) Nowy czujnik – kopiowanie w sposób ręczny
Tester posiada również możliwość duplikowania oryginalnych czujników, poprzez ręczne wpisane numeru ID znajdującego się na obudowie czujnika. Pozwala to na skopiowanie czujnika uszkodzonego lub z wyczerpaną baterią.

4) Programowanie nowego czujnika
Podczas tego procesu programator omija procedurę kopiowania ID i po wybraniu prawidłowego modelu auta wysyła odpowiednie ID do pustego czujnika UNI-sensor. Funkcja jest wykorzystywana, gdy klient zgubił czujniki / ukradli mu felgi z czujnikami / serwisant nie posiada urządzenia pozwalającego na sczytanie numerów ID z komputera w aucie.

5) Bezprzewodowa modyfikacja czujników – kopiowanie nr ID oryginalnego czujnika
Funkcja umożliwia skopiowanie numeru ID oryginalnego czujnika do testera SENSOR AID i wgranie go na czujnik UNI Sensor. Zmiany można dokonywać tylko jeśli czujnik jest zaprogramowany oraz w ramach jednego protokołu.

6) Bezprzewodowa modyfikacja czujników – modyfikacja nr ID na nowo utworzonym czujniku.
Funkcja daje możliwość modyfikacji nr ID w czujnikach UNI-Sensor.
Po zeskanowaniu czujnika, mamy możliwość dowolnie zmienić nr ID, w celu jego aktualizacji. Zmiany można dokonać tylko jeśli wgrane są protokoły na czujniku.

7) Bezprzewodowa modyfikacja czujników – modyfikacja czujnika z uwzględnieniem prawego / lewego koła
Funkcja pozwala zmienić położenie czujnika względem prawej, bądź lewej osi auta.

8) Zapis danych związanych z ID czujników na komputerze
Pozwala zapisać zeskanowane nr ID czujników na komputerze.

9) Wykorzystanie modułu OBDII do czytania oraz zapisywania nr ID czujników
Dzięki modułowi OBDII możliwe jest podpięcie się urządzeniem pod komputer w aucie. Urządzenie umożliwia zeskanowanie wszystkich czujników, które znajdują się w kołach auta, a następnie sczytanie, bądź zapisanie nr ID do ECU. Opcja pozwala na wyciągnięcie nr ID oryginalnie zamontowanych czujników w aucie oraz na przyuczenie auta do nowych czujników z innymi nr ID.

 


 

 

TPMS co to jest.

Z dniem 1 listopada 2014 roku również w Polsce, weszła w życie nowa dyrektywa Unii Europejskiej,mówiąca o konieczności stosowania Systemu Kontroli
Ciśnienia w Oponach – TPMS, we wszystkich nowych samochodach osobowych kategorii M1.

System kontroli ciśnienia w oponach (TPMS) to zintegrowany z pojazdem system, który na bieżąco monitoruje ciśnienie gazu w oponie. Istnieją dwa
różne typy systemów: bezpośredni i pośredni. W bezpośrednim pomiar ciśnienia odbywa się za pomocą czujnika umieszczonego w feldze.
Wyświetlacz na desce rozdzielczej pojazdu ostrzega kierowcę, jeżeli system wychwyci spadek ciśnienia w jednej lub więcej opon.

W jakim celu stosuje się TPMS
– Zwiększa bezpieczeństwo jazdy
– Zapobiega zwiększonemu zużyciu paliwa spowodowanego zmniejszonym ciśnieniem w oponach
– Zapobiega zwiększonemu zużyciu ogumienia spowodowanego niewłaściwym ciśnieniem w oponach

Ważne

1. Jeśli w Twoim są w kołach czujniki ciśnienia), wówczas przy zakupie felg zwróć uwagę czy wybrany model/wzór felgi spełnia wszystkie wymagania
dotyczące montażu czujnika TPMS.

2. Aby Twoje auto było prawidłowo obsłużone, wybierz warsztat wyposażony w odpowiedni sprzęt programujący, oraz narzędzia do wymiany opon,
konserwacji i rozwiązywania innych problemów (np. ostrzeżenie na wyświetlaczu)

3. Bezpośredni TPMS pozwala na bardzo precyzyjne zbieranie danych i posiada dodatkowe funkcje, takie jak rozpoznanie pozycji opon, wykrywanie
utraty ciśnienia podczas postoju pojazdu i monitorowanie ciśnienia powietrza w oponie koła zapasowego. To niewątpliwe zalety.

W stałej sprzedaży posiadamy opony cenionych producentów. Najnowsze modele w najniższej cenie. Przyjedź, zamów i bądź bezpieczny na drodze.

Opony letnie:

Kormoran Impulser B 195/65 R 15 T 170,00 zł
Kormoran Runpro B 185/65 R 14 T 150,00 zł
Continental ContiEcoContact 5 175/65 R 14 H 230,00 zł dostępne 24
Dunlop SP Sport Bluresponse 195/65 R 15 H 210,00 zł dostępne 24
Goodyear Efficientgrip Perfor 195/65 R 15 H 220,00 zł
Uniroyal Rain Sport 3 205/55 R16 V 230,00 zł dostępne 24

W sprzedazy posiadamy opony terenowe BFG, EXTREME T3, K2, GMT.

Zapytaj o rozmiar i cenę opony do twojego auta tel: 71 724 59 87

W stałej sprzedaży posiadamy opony cenionych producentów. Najnowsze modele w najniższej cenie. Przyjedź, zamów i bądź bezpieczny na drodze.

Opony zimowe:

Barum Polaris 3   91T 195/65 R15  T 162,00 zł
Dębica Frigo HP 91H 195/65 R15  T 182,00 zł
Dębica Frigo 2  88T 185/65 R15  T 159,00 zł
Continental ContiWinterContact  TS850    82T 175/65 R14  T 220,00 zł
Continental ContiWinterContact  TS850    91T 195/65 R15 T 222,00 zł
Kormoran Snowpro  B2 155/80 R13 T 125,00 zł
Kormoran Snowpro  B5 175/65 R14 T 150,00 zł
Interstate IWT-2 185/65 R15 T 157,00 zł
Dębica Frigo HP 195/65 R15 H 216,00 zł
Hankok W310 195/60 R15 H 299,00 zł

 

Podane ceny są orientacyjne i mogą ulec zmianie.

Zapytaj o rozmiar i cenę opony do twojego auta tel: 71 724 59 87

Naprawa Alternatorów – Rozruszników

Obsługa nowoczesnych alternatorów, sterowanych komputerowo CAN, SIG, P-D, RLO, L-RVC

Naprawa – Regeneracja – Odnowienie.

Naprawa alternatora i rozrusznika.

 

Naprawy alternatora czy rozrusznika możesz wykonać we własnym zakresie, w dzisiejszych czasach dostęp do części zamiennych oraz instrukcji naprawy jest na  wyciągniecie ręki. Zakłopotanie pojawia się w momencie gdy chcemy ustalić źródło problemu, bez odpowiedniego przygotowanie praktycznego i technicznego możesz spowodować poważne problemy.

Oferujemy kompleksową diagnostykę oraz naprawę rozrusznika czy alternatora każdego typu. Nowoczesne alternatory wymagają urządzeń diagnostyczno kontrolnych, dzisiaj alternator komunikuje się z siecią CAN pojazdu i jest sterowany poprzez centralny komputer samochodu.

 

Na czym polega obsługa i naprawa:

  • Oczyszczenie elementu,
  • Kontrola organoleptyczna,                                   atl_wiring2
  • Weryfikacja na stole probierczym,
  • Test elektryczny regulatora, twornika, wirnika, prostownika,
  • Wymiana lub naprawa elementów,
  • Kontrola wydajności urządzenia.

 

 

 

Należy rozważnych czy wykonać naprawę we własnym zakresie, co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu. Czasami nie warto naprawiać, ponieważ napływ tanich zamienników z Azji daje jakiś kompromis. Zlecając naprawę  naszym technikom, którzy dysponują wiedzą, praktyka oraz dostępem do części zamiennych europejskich producentów, gwarantują sprawne i bezawaryjne działanie na długi czas .

Na nasze usługi udzielamy gwarancji 12, 24, 36 mies.

 

smart_alt_idle

W oparciu o najnowszą wiedzę, obsługujemy nowoczesne alternatory z protokołem CAN, SIG, P-D, RLO, L-RVC  itp.

Alternatory i rozruszniki testujemy pod odpowiednim obciążeniem na stole probierczym  zewnętrznym sterowaniem.

 

_20160916_172007                 _20160916_172053             _20160916_172223

 

Alternator po profesjonalnej odbudowie, niczym nie ustępuje nowemu.

 

.                  alter          alter1         alter2         alter3

CITO z Wrocławia zajmuje się zagadnieniem klimatyzacji samochodowej. Prowadzimy serwis obejmujący
naprawę i napełnianie układów. Sprawdź nasz cennik.

Obsługa okresowa układu klimatyzacji obejmuje:

  • Coroczną kontrolę.
  • Wymianę oleju co 12 miesięcy lub po 500 godz. użytkowania układu.
  • Oczyszczenie czynnika R134a co 12 miesięcy lub po 500 godz. użytkowania.
  • Dezynfekcję i odgrzybianie nawiewów.
  • Wymianę osuszacza co 1000 godz. lub 24 miesiące.

Obsługa klimatyzacji CITO

Przegląd układu klimatyzacji powinien odbyć się dwa razy w roku, wiosną i jesienią. Coroczna kontrola w profesjonalnym, dobrze wyposażonym warsztacie to absolutne minimum. Profesjonalne urządzenie sprawdza szczelność klimatyzacji, odsysa czynnik roboczy, regeneruje go a w razie potrzeby wprowadza świeży czynnik i olej.

Profesjonalny przegląd rozpoczyna się kontrolą wydajności układu przy pomocy termometru przedstawianego do nawiewów systemu wentylacji. Klimatyzacja nastawiona jest wówczas na maksymalne chłodzenie.

Kontrola szczelności odbywa się pod najczęściej przy pomocy specjalnego preparatu. Jego wycieki widoczne są w obecności specjalnej lampy, emitującej promienie ultrafioletowe. Pojawienie się nieszczelności pociąga za sobą konieczność naprawy wadliwych miejsc. Często są to przewody i złącza, które można bez problemu dorobić. Szczelny układ jest napełniany (albo dopełniany) czynnikiem roboczym oraz specjalnym olejem do smarowania sprężarki.

Kontrolowany jest napęd sprężarki. Większość sprężarek napędzana jest elastycznymi paskami (najczęściej wieloklinowymi). Przegląd obejmuje ocenę stanu paska i odpowiednie naciągnięcie, a także ewentualną jego wymianę.

Kolejny etap to sprawdzenie ogólnego stanu całego układu wentylacyjnego, usunięcie zanieczyszczeń (także czyszczenie skraplacza na zewnątrz z błota i owadów), wymiana filtrów, odkażenie przewodów wentylacyjnych, a w razie konieczności również wymiana osuszacza (zalecana co 2 lata). Należy podkreślić tutaj znaczenie filtrów – zbyt mocne zanieczyszczenie filtra przeciwpyłowego może prowadzić do uszkodzenia układu sterującego, którego naprawa – zwłaszcza w układach z elektroniką – bywa dość kosztowna.

Na koniec sprawdzona powinna być również sprawność wentylatora chłodnicy. W wielu układach klimatyzacyjnych wentylator wykorzystywany jest dla potrzeb klimatyzacji. Gdy jest niesprawny, powoduje automatyczne wyłączanie się sprężarki.

Regeneracja- naprawa wtryskiwaczy paliwa.

Czyszczenie dynamiczne i ultradźwiękowe.

Serwisujemy wszystkie typy wtryskiwaczy paliwa. Magnetoelektryczne wtryski pośrednie zasilane od góry lub z boku, wtrysk bezpośredni magnetoelektryczne, oraz piezoelektryki.

Możliwe objawy.

  • Nierównomierna praca silnik
  • Drgania silnika na biegu jałowego.
  • Czarny, sadzowy dym z rury wydechowej.
  • Zwiększone zużycie paliwa.
  • Ograniczona lub niewystarczająca moc silnika.
  • Wypadanie zapłonu.
  • Świecąca kontrolka awarii silnika.

 

Zanim odnowimy wtryskiwacz.

Czyszczenie układu wtryskowego bez konieczności demontażu. Czyszczenie układów zasilania w silnikach benzynowych i diesla, wolnossących i z turbodoładowaniem. Likwidacja osadu i zanieczyszczenia pompy wysokiego ciśnienia, szyny paliwowej i wtryskiwaczy Common Rail, elementów układu zasilania w silnikach benzynowych, wtryskiwaczy paliwa, komory spalania, zaworów i górnych pierścieni.

  • Czyszczenie przeprowadzamy przy użyciu profesjonalnej środków firmy LIQUI MOLY
  • Innowacyjna technologia pozwala na szybkie i skuteczne oczyszczeniu układu zasilania.
  • Standardowa preparaty dodawane do paliwa  nie działają skutecznie

Silnik benzynowy:

  • rozpuszczanie osadów we wtryskiwaczach i „szynie” wtryskowej – jest to automatyczny cykl czyszczący, który trwa 8 minut
  • czyszczenie całego układu wtryskowego, a także komory spalania, zaworu dolotowego – cykl ten trwa od 20 do 40 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia elementów układu wtryskowego, silnik pracuje na specjalnych środkach czyszczących.
  • zasysanie zanieczyszczeń z siateczki wtryskiwacza – cykl automatyczny trwa 90 sekund na każde 4 wtryskiwacze
  • czyszczenie kolektora dolotowego – cykl ten trwa od 15 do 35 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia kolektora dolotowego, silnik w czasie trwania tego procesu pracuje na benzynie i dodatkowo przewodem podciśnieniowym do kolektora dolotowego podawany jest środek czyszczący.

Silnik Diesla:

 

  • czyszczenie całego układu wtryskowego i komory spalania, proces ten trwa około 35 minut, silnik powinien w tym czasie pracować na specjalnym płynie czyszczącym, podczas czyszczenia układu wtryskowego wyczyszczone zostaną:
    • czyszczenie pompy wtryskowej
    • czyszczenie wtryskiwaczy
    • czyszczenie komory spalania

 

Czyszczenie zbiornika paliwa:

  • opróżnianie zbiornika paliwa przed czyszczeniem
  • transfer paliwa – cykl ten daje możliwość opróżnienia omyłkowo zatankowanego paliwa do innego pojazdu bądź do kanistra.

 

 

Pięć powodów dlaczego powinniśmy wyczyścić Twój układ wtryskowy, wtryskiwacz, pompę wysokiego ciśnienia.

1. Odzyskasz pełną moc silnika
Brudne wtryskiwacze znacząco ograniczają moc silnika w Twoim samochodzie. Spadek mocy powodowany przez zanieczyszczone wtryskiwacze objawia się gorszą elastycznością silnika, ograniczonym przyśpieszeniem oraz mniejszą prędkością maksymalną. Czyste wtryskiwacze zapewniają równomierne napełnianie cylindrów paliwem i optymalny kształt strugi rozpylania każdego wtryskiwacza. Przekłada się to na maksymalną atomizację paliwa i generowanie pełnej mocy silnika. W końcu Twój samochód zacznie przyśpieszać!

2. Zaczniesz oszczędzać
Wtryskiwacze nieszczelne, przytkane, nieotwierające się w pełni czy nierównomiernie dawkujące to tylko niektóre z symptomów nadmiernego zużycia paliwa, którego powodem są zanieczyszczenia. Równomierne dawkowanie i prawidłowe rozpylenie to warunki konieczne do sporządzenia mieszanki o optymalnych parametrach. Tylko taka mieszanka całkowicie przekształca się w energię i zapewnia niskie zużycie paliwa silnika w twoim samochodzie. Nie musisz nam wierzyć na słowo.
Z pewnością sam zauważysz różnicę już po pierwszym tankowaniu!

3. Unikniesz kosztownych napraw
Brudne wtryskiwacze dawkując paliwo nierównomiernie, powodują napełnianie cylindrów mieszanką paliwo-powietrze o zróżnicowanym składzie. Cylindry pracujące na mieszance uboższej od pozostałych, narażone są na wyższą temperaturę spalania i spalanie detonacyjne, co może prowadzić do uszkodzenia głowicy, tłoków i kosztownego remontu.
Wtryskiwacze zanieczyszczone często są powodem licznych błędów komputera sterującego ECU i niepotrzebnej wymiany sprawnych podzespołów silnika.

4. Zadbasz o środowisko
Brudne, zawieszające się wtryskiwacze potrafią zwiększyć toksyczność spalin nawet kilkukrotnie!
Dzięki czystym wtryskiwaczom robisz dobry krok w stronę ekologi!

5. Przywracamy przyjemność z jazdy.
Większa moc i elastyczność, niższe spalanie, większy zasięg, łatwiejszy rozruch, wyższa kultura pracy silnika, lepsze przyśpieszenie…
Wszystko to sprawia, że jazda staje się prawdziwą przyjemnością, przy czym dbasz o środowisko i oszczędzasz.
Zacznij w końcu czerpać radość z jazdy, a zaoszczędzone pieniądze będziesz mógł przeznaczysz na przyjemności!

 

EGR ( AGR) Regeneracja

Naprawa elektrycznych zaworów EGR

Regeneracja elektrycznych zaworów EGR (AGR)

 

Zawór recyrkulacji spalin (zawór EGR) odpowiada, za recyrkulację gazów wydechowych (włączając w to niespalone węglowodory) z powrotem do silnika. Dzięki temu, maksymalna temperatura płomienia w procesie spalania jest niższa, co z kolei pozwala zmniejszyć produkcję tlenków azotu, które stanowią główny składnik zanieczyszczający powietrze.
Jeżeli zawór EGR nie będzie się otwierał i zamykał prawidłowo, zostanie to zasygnalizowane przez zaświecenie się kontrolki silnika („Check Engine”), oraz poprzez zapisanie kodu błędu. Co więcej mogą się pojawić problemy z pracą silnika, takie jak kiepska praca silnika na biegu jałowym, lub stukanie podczas przyspieszania.

  • Oferujemy kompleksowa naprawę i regulacje zaworu EGR.

  • Naprawę układu elektrycznego na płycie głównej zaworu.

  • wymiana zużytych podzespołów zaworu

Bez tytułu

Mikro kontroler zaworu EGR

1

Zawór po regeneracji.

Awaryjne otwieranie

Zamek to nie problem!

Gdy problemem będzie otwarcie zamka, ślusarze są do Państwa dyspozycji w każdej sytuacji.

 

  • Awaryjne otwieranie samochodów

  • Otwieranie mieszkań

  • Bezinwazyjne otwieranie zamków

 

Montaż, wymiana, naprawa zamków drzwiowych.
Tel. 602 248 457 od 7:00 do 20:00

Awaryjne otwieranie CITO

Spawanie aluminium

We take care for your vehicle

Oferujemy spawanie metodą TIG (Tungsten Metal Gas), czyli spawanie elektrodą wolframową w osłonie gazów obojętnych. Łączymy materiał  od 1 mm. Górna praktyczna granica wynosi około 10 mm.

Spawanie metodą TIG może być stosowane we wszystkich miejscach, a jego prawidłowe wykonanie gwarantuje spoinę o najlepszej jakości.

Elektryka – Diagnostyka

Przywracamy przyjemność z prowadzenia auta.

DIAGNOSTYKA 

Polega na zlokalizowaniu nieprawidłowego funkcjonowania danego elementu np. silnika. Odczytaniu paramentów bieżących układu sterowania, oraz elementów wykonawczych, za pomocą specjalistycznego urządzenia diagnostycznego. Manualna weryfikacja wskazanego komponentu, w celu potwierdzenia prawidłowego wskazania systemu EOBD / OBD II.

Elektryk- Mechatronik.

Zakres diagnostyczny:

  • Obwody elektryczne i elektromechaniczne
  • Mechatronika
  • Układ paliwowy- Diesel, Benzyna, LPG
  • Analiza toksyczności spalin. ( Analizator spalin  5 gaz)
  • Pomiar zadymienia ( Dymomierz)
  • Hydrauliczne
  • Pneumatyczne
  • Mechaniczne tj. kontrola i regulacja luzu zaworowego
  • Układ hamulcowy ABS, ESP, ASR (ASC, TCS, TC) BAS (BA, MBA) ESP (VSC,DSC,VSA,PSM) itp.
  • Układ komfortu- klimatyzacja , wentylacja.
  • Samochodowa magistrala danych CAN, LIN, MOST i Flex-Ray.

 

 

Ponadto wykonujemy:

  • Wymiana poduszek gazowy.
  • Odblokowanie pasów bezpieczeństwa.diag0
  • Wymiana centrali AirBag.
  • Powypadkowa naprawa sensorów AirBag.
  • Kasowanie informacji o kolizji
  • Elektryka i elektronika. 
  • Naprawa modułów ASR, ABS.
  • Regeneracja lub naprawa zaworów EGR
  • Regeneracja – Oczyszczenie DPF
  • Korekta licznika po wymianie. 
  • Programowanie  immobilizera
  • Odkodowanie radioodbiornika 
  • Regeneracja – naprawa alternatora.
  • Regeneracja – naprawa rozrusznika. 

Tylko poprawna diagnostyka, gwarantuje usuniecie usterki w szybki i tani sposób.

Przywracamy przyjemność z jazdy !

 

 

 

NISSAN PRIMERA P12P12

Uszkodzenie nawigacji objawia się:
-brakiem możliwości  sterowania klimatyzacją,

-niedziałającym wyświetlaczem,
-samoistnym włączaniem oraz wyłączaniem panelu klimatyzacji, wyświetlacza.

 

 

Test ciśnienia

Pomiar ciśnienia.

Wykonujemy szczegółowy test ciśnienia sprężania, paliwa, oleju. Celem jest  sprawdzenie stopnia zużycia elementów silnika, układu paliwowego które mają wpływ na prawidłowa prace. Stan techniczny silnika, bez jego demontażu, ocenia się na podstawie osiągów samochodu, zużycia paliwa, oleju oraz ciśnienia sprężania w cylindrach. Pomiar ciśnienia sprężania silnika służy do ogólnego sprawdzenia stopnia zużycia: tłoków, pierścieni tłokowych, gładzi cylindra oraz przylgni zaworów i ich gniazd.

Charakterystyka produktu: Cyfrowy próbnik ciśnienia Z modułem bezprzewodowej komunikacji z drukarką Beta 1498ST/W Możliwe jest przeprowadzenie następujących testów: - test ciśnienia sprężania (silniki benzynowe) - test ciśnienia

Nowoczesne pojazdy wymagają precyzyjnych urządzeń diagnostycznych.

Test i weryfikacja:

  • Pomiar niskiego ciśnienia paliwa
  • Pomiar wysokiego ciśnienia paliwa do 2500 Bar
  • Ciśnienie pompy olejowej
  • Ciśnienie sprężania w cylindrze.

 

Po zakończonym teście  klient otrzymuje rzetelną informacje o stanie, potwierdzaną wydrukiem z testu.

Możliwe objawy:

  • Brak osiągów silnika.
  • Nieprawidłowa kultura pracy.
  • Wysokie zużycie paliwa.
  • Nieprawidłowa emisja spalin.
  • Ubytek oleju silnikowego.

Specjalizujemy się w wykręcaniu urwanych lub zapieczonych świec żarowych, zapłonowych, także żarników. Standardowa wymiana świecy. Dysponujemy szerokim dostępem do części zamiennych, wszystkich europejskich producentów.

Wykręcamy zapieczone wtryskiwacze Common rail. Usługa wykonywana jest zgodnie ze sztuką, przy zachowaniu należytej czystości. Używamy najlepszych, dostępnych na rynku, zestawów narzędzi precyzyjnych, dedykowanych do danego rodzaju silnika.

Urwane świece żarowe czy zapłonowe, wykręcamy bez demontażu głowicy! Gwarantujemy  minimalną  migracje opiłków metalu do wnętrza cylindra!

Usługa polega na:

  • Urwane świece żarowe wykręcamy zestawami narzędzi dedykowanymi do danego silnika;
  • Oczyszczenie otworu w głowicy na żarnik świecy;
  • Frezowanie gniazda, przylgni świecy;
  • Odświeżenie gwint gniazda świecy lub wymiana na nowy gwint, pełną tuleję gwintową;
  • Pokrycie gwintu nowo wkręcanej świecy, odpowiednim smarem;
  • Montaż nowej świecy z wykorzystaniem klucza dynamometrycznego;
  • Kontrola szczelności nowej świecy.

Urwana świeca CITO


Cennik

Zapoznaj się z cennikiem naszych usług.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem.

Podane ceny są wartością brutto z wliczonym podatkiem VAT

Cennik ma Charakter informacyjny i NIE stanowi oferty wagowo rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą ulec zmianie.

 

 

Elektryk – Elektromechanik –  Mechatronik

Pojazdy osobowe

Naprawa, weryfikacja alternatora (+ Części)

100,00 -150,00 zł.

Naprawa, weryfikacja rozrusznika (+ Części)

100,00 – 150,00 zł.

Demontaż, montaż alternatora LUB rozrusznika.

70,00 – 400,00 zł.

LOKALIZACJA usterki w obwodzie elektrycznym, magistrali danych, upływność prądu. ABS, SRS itp.

170,00 zł. Pierwsza rg

140,00 zł. kolejne rg

Wymiana żarówki.

10,00 – 40,00 zł. Szt.

Test sprawności akumulatora

30,00 zł.

Połączony testy rozrusznika i alternatora.

70,00 zł.

Naprawa, regeneracja zaworu EGR (AGR)

70,00 – 350,00 zł

Wymiana świecy iskrowej.

10,00 – 25,00 zł. Szt.

Wymiana świecy żarowej, legalizacja Gniazda.

70,00 – 100,00 zł. Szt.

Wykręcenie urwanej, zapieczonej świecy żarowej LUB iskrowej.

350,00 – 400,00 zł. Pierwsza Szt.

Kolejna 250 zł. Szt.

Naprawa Sterownik ABS, SRS, ECU itp.

150,00 – 800,00 zł.

Wymian wtryskiwacza CR (ON) legalizacja Gniazda, uszczelka.

100,00 – 150,00 zł. Szt.

Demontaż wtryskiwacza GDI (Pb)

100,00 – 150,00 zł. Szt.

Demontaż urwanego, zapieczonego wtryskiwacza CR (ON)

350,00 – 450,00 zł P. Szt.

Kolejny 300,00 zł Szt.

Wymiana bezpiecznika.

5,00 – 40,00 zł. Szt.

Klimatyzacja – wentylacja.
Konserwacja, Przegląd klimatyzacji R134a (200 g).

Kolejne 100 g.

200,00 zł

20,00 zł

Konserwacja, Przegląd klimatyzacji R1234yf (50 g).

Kolejne 100 g.

350,00 zł.

110,00 zł

Konserwacja, przegląd klimatyzacji Hybrydowe R134a (50 g).

250,00 zł

Wymiana portu serwisowego.

30,00 – 80,00 zł. Szt.

Wymiana dyszy, zaworu rozprężnego.

40,00 – 80,00 zł.

Lokalizacja nieszczelności.

40,00 – 80,00 zł.

Diagnostyka, lokalizacja uszkodzenia.

70,00 – 150,00 zł.

Naprawa przewodu elastycznego. Przewód gumowy 30 cm. zakucie, kielichy 2 szt.

130,00 zł

Naprawa przewodu alu. (Otwór, przetarcie)

50,00 zł

Wymiana osuszacza.

70,00 – 150,00 zł.

Wymiana skraplacza (chłodnicy)

100,00 – 550 zł.

Wymiana parownika.

250,00 – 1300,00 zł

Dezynfekcja chemiczna, natryskowa (200 ml).

70,00 zł

Dezynfekcja Ozon. ( 30 minut.)

50,00 zł

Wymiana zespołu sprzęgającego kompresora. (Wymiana Łożyska)

70,00 – 150,00 zł.

Wymiana kompresora

70,00 – 400,00 zł.

Wymiana serwomotoru Klapy spiętrzającej, domkowej ITP.

70,00 – 300,00 zł.

Wymiana filtra Kabiny.

20,00 – 50,00 zł.

CZYSZCZENIE Przewodów wentylacyjnych, dezynfekcja.

40,00 – 70,00 zł.

Diagnostyka – silnik.
Diagnostyka komputerowa, weryfikacja parametrów sterowania układem zasilania i zapłonu (Pb – ON)

150,00 zł + Rozszerzenie, Elektryka – Mechatronika.

Rozszerzenie Diagnostyki.
Czyszczenie kalibracja, adaptacja przepustnicy.

70,00 zł.

Czyszczenie kalibracja, adaptacja zaworu EGR.

70,00 zł.

Czyszczenie wtryskiwaczy, zasobnika, pompy wys. cis. (PB ON)

198,00 zł.

TEST zawartości CO2 w układzie chłodzenia silnik.

50,00 zł.

Pomiar ciśnienia sprężania (Pb)

10,00 – 25,00 zł. 1 cylinder.

Pomiar ciśnienia sprężania (ON)

70,00 – 100,00 zł 1 cyl.

Pomiar ciśnienia oleju silnikowego.

70,00 zł.

Diagnostyk -Układ zapłonowy. (Pb)

70,00 – 110,00 zł.

Diagnostyka -Układ paliwowy. (Pb O)

80,00 – 150,00 zł.

Test przelewu  (ON)

70,00 zł.

Kontrola luzu zaworów (silnik rzędowy Pb ON)

(1,00 zł przed regulacją)

100,00 – 250,00 zł

Regulacja luzu zaworów (silnik rzędowy 4cyl. )

150,00 – 1300,00 zł.

Regulacja mieszanki, Analiza toksyczności spalin (PB ON)

50,00 – 70,00 zł.

Kontrola zadymienia, dymomierz. (ON)

70,00 zł.

Mechanika – Układ hamulcowy.
Badanie Wrzenia płynu hamulcowego.

40,00 zł.

Dynamiczna wymiana płynu wraz z płynem ATE Sl.6 DOT-4 LUB DOT-3 (1 li).

110,00 zł.

Wymiana klocków, przód.

50,00 – 200,00 zł.

Wymiana klocków, tył.

60,00 – 230,00 zł.

Wymiana tarczy, klocków hamulcowych, przód.

120,00 – 260,00 zł.

Wymiana tarczy, klocków hamulcowych, tył.

130,00 – 290,00 zł.

Wymiana Szczęka hamulcowych.

90,00 – 150,00 zł. Kpl.

Wymiana cylinderka.

50,00 – 80,00 zł. Szt.

Wymiana linki hamulca pomocniczego.

50,00 – 140,00 zł.

Wymiana przewodu hamulcowego, elastyczny.

50,00 – 100,00 zł. Szt.

Wymiana przewodu hamulcowego, sztywny.

30,00 – 70,00 zł. mb.

Regeneracja zacisku hamulca (bez lakierowania)

180,00 – 270,00 zł. Szt.

Regeneracja zacisku hamulca (szkiełkowanie i lakierowanie)

260,00 – 350,00 zł. Szt.

Mechanika – silnik.
Wymiana Paska rozrządu, silnik benzynowy.

300,00 – 1500,00 zł.

Wymiana Paska rozrządu, silnik diesla.

350,00 – 1800,00 zł.

Wymiana Paska osprzętu.

40,00 – 150,00 zł.

Głowica, silnik rzędowy, Cztery cylindry, kpl. Uszczelek.

800,00 – 1500,00 zł.

Regulacja Luzu zaworów (silnik rzędowy 4 cyl. Pb O)

150,00 – 1500,00 zł.

Wymiana Uszczelki POKRYWY zaworów.

50,00 – 150,00 zł.

Wymiana OLEJU, filtra w silniku. (Utylizacja Starego OLEJU)

60,00 – 80,00 zł.

Wymiana płynu chłodniczego (utylizacja Starego płynu)

60,00 – 80,00 zł.

Wymiana filtra powietrza.

10,00 – 40,00 zł.

 

Wykręcenie urwanej SRUBY wtryskiwacza (ON)

150,00 – 200,00 zł. Szt.

Układ napędowy Mechanika-.
Wymiana osłony przegubu zw.

50,00 – 110,00 zł.

Wymiana osłony przegubu wew.

70,00 – 150,00 zł.

Wymiana walka napędowego. (Polo)

70,00 – 150,00 zł.

Wymiana Łożyska piasty.

80,00 – 150,00 zł. szt.

Wymiana oleju w przekładni, manualna.

60,00 – 90,00 zł.

Wymiana oleju w przekładni, automatyczna. (Dynamiczna)

650.00 – 850,00 zł.

Wymiana oleju, przekładnia, reduktor.

60,00 – 90,00 zł.

Wymiana sprzęgła.

500,00 – 1500,00 zł.

Mechanika – zawieszenie i amortyzacja.
Wymiana amortyzatorów, przód.

180,00 – 250,00 zł. Kpl.

Wymiana amortyzatorów, tył.

60,00 – 120,00 zł. Kpl.

Wymiana sprężyn, przód.

180,00 – 250,00 zł. Kpl.

Wymiana sprężyn, tył.

80,00 – 140,00 zł. Kpl.

 

 

Wymiana wahacza. przód

80,00 – 140,00 zł szt.

Wymiana łącznika drążka stabilizatora.

50,00 – 80,00 zł.Szt.

Serwis kół – Wulkanizacja.
Sprawdź dział „Promocja”
Praca mechanika, Stawka rg.
Pierwsza godzina.

130,00 zł

Druga godzina.

110,00 zł

Trzecia i kolejna

80,00 zł

Prace elektryka, mechatronika.
Pierwsza godzina.

170,00 zł

Druga i kolejne.

140,00 zł

Katalog Części zamiennych

Kliknij tu.